21 Mart 2015 Cumartesi

Susan Ee - Meleğin Düşüşü Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Nasılsınız? Ben iyiyim. Bugün yine süper bir kitapla karşınızdayım. Umarım doğru düzgün anlatabilirim. Çünkü sevdiğim kitapları anlatmak sevmediğim kitaplara göre daha zor. Herşeyi söylemek istiyorum. Dur şunu da yazıyım diye diye çok uzuyor. Ama çok uzun yazıp sizi sıkmak da istemiyorum. Neyse geçelim kitabın konusuna.. Kıyametten sonra melekler dünyaya iniyor. Ama bunlar iyi melekler değil. İnsanları hiç acımadan öldürüyorlar. Teknoloji çökmüş durumda. Yaşamak için sürekli bir kaçış halinde olmalısın ve saklanmalısın. Çünkü tek tehdit melekler değil, sokak çeteleri de var. Bir gün yine yer değiştirmeleri gerekirken meleklerle karşılaşırlar. Melekler Raffe'nin kanatlarını koparırlar. Raffe bizim asıl erkek karakterimiz. Neyse işte melekler Penryn ve ailesini görüyor. Penryn'in tekerlekli sandalyeye mahkum kardeşini kaçırıyorlar. Penryn Raffe'ye kardeşinin nerede olduğunu bilen tek kişi olduğunu düşündüğü için yardım ediyor. İşte bu şekilde macera başlıyor. Kitabın beğenmediğim bir kısmı yok. Gerçekten çok güzeldi. Tamamen farlı bir dünya kurmuş yazar. Penryn'in güçlü bir karaktere sahip olması ve dövüşebilmesi benim özellikle hoşuma giden kısımlardan. Raffe'nin her ne kadar göstermese de Penryn için hissettiği duygular çok hoşuma gitti. Aşk üçgenleri olmaması hoşuma gitti.  Sonunun bu kadar çarpıcı olması hoşuma gitti. Yani gerçekten kitapla ilgili söyleyebileceğim tek şek ÇOK GÜZEL. Penryn'in annesi beni biraz korkutsa da kitaptaki karakterlerin hepsini gerçekten çok sevdim.İkinci kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder